Kódování - RokaWorks

Menu
Menu
Přejít na obsah


Profi diag


Budíky


Klíče & imo


Předkup. kontrola



Připravujeme



Připravujeme



Připravujeme



Kódování
"Upravování funkcí vozidla na míru"

Kódování může znamenat:
  • dodělání, zapínání nebo vypínání funkcí vozidla, které nejsou z výroby.
  • Nakódování vyměněné jednotky vč. přepisu VIN/KM (pokud nejde o jednotku kde je nutné flashování - přepis celého softwaru jednotky, jako je například výměna motorové jednotky, přístrojové desky a další)
    Potřeba flashování je dle situace a typu činnosti co se mění (bude sděleno před zahájením práce.)

  • změny nastavení vozidla a další (bez flashování - přepis softwaru jednotek)
  • Disponujeme OEM originálním specializovaným vybavením, pro vozidla koncernu BMW, které používáme na kódování pro maximální zodpovědnost.
  • Veškeré činnosti jsou konány zodpovědně a tak, aby se dalo zase vše navrátit zpět pokud to bude vyžadováno.
  • Lze kódovat i vozidla v záruce bez porušení záruky. Pokud by něco konkrétního mohlo záruku porušit, budete upozorněni a bude Vám to vše vysvětleno


Kódování
Malý balíček
3 x kód (do 20min)


Individuální
Neomezený
Jedná se o balíček obsahující dohromady maximálně tři běžnější úkony neboli změny funkcí (kódů), které běžně pro provedení nezaberou více jak 20minut a to celé v jednotné ceně.
Klient si předem sám řekně co poptává nebo vybere z nabídnutých funkcí.
      • Příklad: vypnutí upozornění nezapnutého pásu, denní svícení se zadními obrysovými světly a dojezd oken i při otevření dveří - jednotná cena dohromady za všechny tři úkony.
*Pozn. - nezahrnuje instalaci složitějších něběžných věcí. Zda o takovou jde, budete obeznámeni včas před zahájením.
Jedná se o službu obsahující úkony změn funkcí (kódů) ve větším počtu jak tří nebo kódování neběžných složitějších funkcí jako např. kódování teploty oleje do řad E9x/E6x.
Dále je možnost "Průvodce možností kódování" - Projdeme všechny jednotky a budeme jmenovat co lze Vám nakódovat.
Provedeme Vás postupně funkcemi vozidla a nabídneme nebo si klient sám řekne co chce. A to vše při určeném cenovém stropu, který nebude překročen. Ten je určen osobně dle modelu a výbavy popř náročnosti.




E řady 700kč
F řady 950kč
G řady 1250kč
trvání - do 20min


od 1000kč
do 3000kč
dle náročnosti
trvání - do 60min
FAQ - Často kladené dotazy:
"Co vše lze nakódovat?"
Je potřeba brát v úvahu, že nelze vždy předem přesně sdělit, co vše lze a nelze. Proč? Je k tomu více důvodů. Proto je vždy dobré nejdřív vozidlo načíst a pak je možno nabízet.  
  • Není vždy jistota, že ve vozidle jsou stále ty stejné jednotky a jejich softwarové verze, které tam byli z výroby. Např výměny v minulosti z důvodu oprav apod. za jednotky, které jsou jiné verze.
  • Jeden ten stejný tip hardwaru, který dohledáme z VIN v konkrétním vozidle. může mít ve finale jiný software (starší/novější či jiný tip), který některé funkce nedovoluje a to zjistíme až při návštěvě.
  • Jeden typ jednotky, může mít několik verzí softwaru nebo se lyší drobnosti výbavy - toto vše může zásadně mít vliv na možnosti co lze nakódovat.
"Máte nějaký seznam?"
Je v přípravě. Je to celkem velmi dlouhý seznam lišící se několika typy modelů. Je toho zkrátka hodně, co lze měnit na vozidlech od roku 1998. Bude postupně doplňován
Seznamy funkcí
Orientační seznam funkcí.
Nemusí jít vše na Vaše vozidlo z důvodu výbavy nebo nevhodné verze softwaru/hardwaru.
Může zde něco chybět - neznamená, že to není realné, třeba jsme jen zapomněli.
Něco Vám chybí nebo Vás zajímá něco mimo seznam? Neváhejte nás kontaktovat, vysvětlíme, povíme si

E31/E32/E34/E36
V přípravě

E38/E39/E46/E53/E83/E85
V přípravě

E6x/E7x/E8x/E9x
V přípravě

F řady
V přípravě

G řady
V přípravě


Důležité informace o kódování
  • Ceny jsou orientační. někdy je během práce zjištěno, že nesedí podstatná datová část vozidla nebo je poškozena a ta je potřeba před zahájením kódování srovnat. A tím jsou údaje/data tak jak májí být aby nedošlo k nežádoucímu chování komponent vozidla hned nebo časem. Před zahájením budete upozorněni pokud tomu tak bude.
  • Před zahájením kódování jakéhokoliv vozidla, je ověřeno, zda data vozidla jsou v pořádku. Pokud ne, budete na to upozornění a budete obeznámeni s tím co je špatně a co je případně nutné udělat. Jsme zodpovědní
  • Častý příklad - poškozený obsah kořenové jednotky, či jiiná zásadní základní část vozidla (rodný list - kódování výbavy a základní informace o vozidle) nebo VIN kódy jednotek pokud je zásadní v dané oblasti a další.
    Je potřeba aby toto bylo v pořádku, jinak se může stát, že při vybití či editování jednotky - kódování nebo ztrátě napětí vozidla se obnoví nežádoucí obsah a chování vozidla.
    Stává se takto často u vozidel, které mají vyměněné jednotky za použité z ojetých aut, které tato data stále mají ze starého dárcovského vozidla, jsou tedy k stávajícímu vozidlu nesprávně nakódované. Podle těchto dat se vozidlo obnovuje a načítá do základních nastavení při ztrátě napětí, nebo může způsobit nežádoucí chování při kódování. A to může vyústit v nastavení podle vzoru jiného auta s jinými parametry a může vyvolat nežádoucí chování či nefunkčnost komponent.
    Umíme opravit, pokud bude nutné těchto nadstandardních činností, budete nejdřív upozorněni. Bez schválení činnosti opravy dat nezahájíme.
ZAREZERVOVAT
Návrat na obsah