VYMĚNIT budíky nebo OPRAVIT? To jste na správném místě!
Veškeré opravy těchto tipů budíků probíhají v kooperaci s renomovaným kolegou
Martinem Sokolem - Falkon (Falcon light), který je součástí teamu RokaWorks.
Dlouholeté zkušenosti, precizní opravy a záruka!
___________________________________________
V případě výměny:
Aby budíky dělali co mají, ukazovali správné hodnoty a výstrahy skutečně toho co vozidlo má dle výbavy a sestavení z výroby, je potřeba je nakódovat.
Musí být zvoleny správné budíky pro implementaci do stávajícího vozu!
-> Aby šli nakódovat, musí sedět VIN.
--> Aby sedělo VIN (a KM nájezd), musí se ve valné většině přepsat obsah EEPROM paměti mimo budíky odpájením z desky, která se skrývá pod ciferníky a ručičkami. Tedy je nutné rozebrání a složení budíků odbornou osobou, aby nedošlo k poškození či odchylce ukazatelů (ručiček).
POZOR - Ne vždy je potřeba budíky měnit, pokud jsou vadné. Většina se dá opravit a to je lepší a měně nákladnější!
Důležitá informace - prosím, poskytněte vždy posledních sedm znaků z VIN kódu a reálný kilometrový nájezd! (Pokud si nejste jisti nájezdem, pomůžeme zjistit načtením vozdila z jiných jednotek)
Důležité - před plánem výměny se vždy poraďte jaké budíky budete chtít dát, než je zakoupíte, ať se nestane, že nebudou plně fungovat jak mají!
Přibližně v roce 2000 se při produkci vozidel měnil typ hardwaru pamětí budíků a zpracovávání dat na úplně jiný typ pamětí který fungoval jinak. Starší budíky do roku 2000 nemohou být dány do novějších ročníků. Novější typ lze použít i ve starších!
Cenový rozsah: 2500-5000kč podle náročnosti
___________________________________________
Pokud měníte budíky z důvodu horší čitelnosti displeje, nebo z důvodu špatného chování ručiček, důrazně doporučujeme opravit stávající, kvalitní opravou se může vyřešit funkčnost budíků téměř na vždy. Jiné staré, zcela jistě budou působit problémy znovu. Protože z výroby do roku 2003 se moc nepovedli a prakticky každým budíkům, se jednou stane, že se znečitelní displej. Navíc ne každá oprava, může být správná oprava. V době rozmachu nekvalitních čínských komponent jsou nemalé zkušenosti, že se problémy budíků vraceli dříve či později.
___________________________________________
Příklady z praxe, proč vše musí být jak je výše řečeno - Měli jsme dokonce i klienta, kterému kvůli nevhodně zvoleným budíkům, nefungovali správně mechanické části vozidla vč. motoru. Protože ten daný tip si nerozuměl s jinými jednotkami než pro které byl konstruován. Neprobíhala správně komunikace mezi jednotkami přes budíky. A tyto budíky nešli nakódovat kvůli nekompatibilitě. Budíky jsou centrálním rozcestníkem pro komunikaci a ten daný tip zkrátka neuměl fungovat s něčím, co v té době nebylo, byli starší a vozidlo novějšího tipu - starší roku 1995 neuměli fungovat ve vozidle roku 1998, kde už byli komunikační záležitosti jinak, kde při kódování byl očekáván díl tipu a ročníku, kdy byli vyráběné a oni tam nebyli.
Můžeme klidně předvést a seznámit Vás s podrobnostmi případu včetně důkazů a svědka. Po nasazení vhodného tipu včetně správného kódování vše najednou fungovalo a mnoho nevyřešitelných závad zmizelo.
Cenový rozsah: 2500-10000kč podle náročnosti