0
0,00  0 položek

Žádné produkty v košíku.

Oprava budíků E38/E39/E46/E53.

VYMĚNIT budíky nebo OPRAVIT? To jste na správném místě! Veškeré opravy těchto tipů budíků probíhají v kooperaci s renomovaným kolegou Martinem Sokolem - Falkon (Falcon light), který je součástí teamu RokaWorks.Dlouholeté zkušenosti, precizní opravy a záruka! ___________________________________________ Výměny budíků: V případě výměny:Aby budíky dělali co mají, ukazovali správné hodnoty a výstrahy skutečně toho co vozidlo má dle […]

VYMĚNIT budíky nebo OPRAVIT? To jste na správném místě!

Veškeré opravy těchto tipů budíků probíhají v kooperaci s renomovaným kolegou
Martinem Sokolem - Falkon (Falcon light), který je součástí teamu RokaWorks.
Dlouholeté zkušenosti, precizní opravy a záruka!

___________________________________________

Výměny budíků:

V případě výměny:
Aby budíky dělali co mají, ukazovali správné hodnoty a výstrahy skutečně toho co vozidlo má dle výbavy a sestavení z výroby, je potřeba je nakódovat.
Musí být zvoleny správné budíky pro implementaci do stávajícího vozu!
-> Aby šli nakódovat, musí sedět VIN.
--> Aby sedělo VIN (a KM nájezd), musí se ve valné většině přepsat obsah EEPROM paměti mimo budíky odpájením z desky, která se skrývá pod ciferníky a ručičkami. Tedy je nutné rozebrání a složení budíků odbornou osobou, aby nedošlo k poškození či odchylce ukazatelů (ručiček).

POZOR - Ne vždy je potřeba budíky měnit, pokud jsou vadné. Většina se dá opravit a to je lepší a měně nákladnější!

Důležitá informace - prosím, poskytněte vždy posledních sedm znaků z VIN kódu a reálný kilometrový nájezd! (Pokud si nejste jisti nájezdem, pomůžeme zjistit načtením vozdila z jiných jednotek)

Disclaimer:
Proč je důležité u těchto budíků při výměně MÍT SPRÁVĚ SROVNANÝ OBSAH KILOMETRŮ, VIN KÓDU A OBSAHU PAMĚTI vč. kódování?

  • Budíky v těchto řadách jsou zdrojem základních dat pro vozidlo vč. obnovení kódování do továrniho stavu jiných jednotek. Jsou tedy nosičem "rodného listu - nastavení a výbavy vozidla".
    Pokud není správně srovnáno, může se obnovit nastavení a chování vozidla z kterého byli budíky vytaženy - tedy může ukazovat závadu prvku, které vozidlo ani nemá, ale mělo vozidlo z kterého jsou budíky použity a také i naopak nemusí nyní budíky ukazovat prvek, který předchozí vozidlo z kterého jsou budíky nemělo. A aby se toto dalo srovnat kódováním, musí sedět VIN, který ne vždy opravit přes OBD. Kilometry nejdou dolů sorvnat nikdy přes OBD z důvodu ochrany proti stáčení.
    Např. závada vzduchového podvozku, ukazatel teploty v jiném rozsahu apod.
  • Budíky jsou "gateway" pro většinu jednotek. Tzn. jsou kořenovou křižovatkou komunikace mezi jednotkami. Když nejsou data srovnána a v pořádku, nemusí vše fungovat ve vozidle, jak má.
    Když toto nesedí jak má, může dříve nebo později rozhodit nastavení jednotek vozidla a tím může vzniknout nežádoucí chování. Dochází k tomu např. ztrátou napětí, kdy se po obnově napětí obnovují data podle původních dat z jiného vozidla jiné výbavy a sestavení, nebo při kódování jednotky do továrního nastavení, kdy za tovární nastavení bude bráno jiné vozidlo o jiné výbavě a daná jednotka pak bude mít nežádoucí chování
  • Toto samozřejmě zajišťujeme při jakékoliv manipulaci aby vše sedělo jak má.

Průběh výměny

  • 1. Doručíte přístrojovou desku osobně nebo poštou na adresu dle dohody.
  • 2. Příprava budíků před implementací do vozu.
    Je potřeba budíky rozebrat včetně demontáže ručiček aby byl přístup k hlavní paměti, která obsahuje VIN a kilometry. Protože budíky mají velmi citlivé motorky ukazatelů, je téměř nemožné bez specializované odbornosti sundat ručičky bez poškození.
    Jsou tedy provedené potřebné úpravy pro správné budoucí chování vč. VIN, KM a pokud je potřeba, jsou provedeny i nějaké opravy dle dohody se zákazníkem. Téměř každé použité budíky mají špatný stav displeje nebo jiné části podle toho, zda se do nich někdo v minulosti neodborně dostával, což je časté.
  • 3. Setkání kde budíky aplikujeme do vozidla a nakódujeme vhodné nastavení podle vozidla čím se finišuje vše.

Důležité - před plánem výměny se vždy poraďte jaké budíky budete chtít dát, než je zakoupíte, ať se nestane, že nebudou plně fungovat jak mají!
Přibližně v roce 2000 se při produkci vozidel měnil typ hardwaru pamětí budíků a zpracovávání dat na úplně jiný typ pamětí který fungoval jinak. Starší budíky do roku 2000 nemohou být dány do novějších ročníků. Novější typ lze použít i ve starších!

Cenový rozsah: 2500-5000kč podle náročnosti

___________________________________________

Oprava stávajících (Pokud je to možné)

Pokud měníte budíky z důvodu horší čitelnosti displeje, nebo z důvodu špatného chování ručiček, důrazně doporučujeme opravit stávající, kvalitní opravou se může vyřešit funkčnost budíků téměř na vždy. Jiné staré, zcela jistě budou působit problémy znovu. Protože z výroby do roku 2003 se moc nepovedli a prakticky každým budíkům, se jednou stane, že se znečitelní displej. Navíc ne každá oprava, může být správná oprava. V době rozmachu nekvalitních čínských komponent jsou nemalé zkušenosti, že se problémy budíků vraceli dříve či později.

___________________________________________

Příklady z praxe, proč vše musí být jak je výše řečeno - Měli jsme dokonce i klienta, kterému kvůli nevhodně zvoleným budíkům, nefungovali správně mechanické části vozidla vč. motoru. Protože ten daný tip si nerozuměl s jinými jednotkami než pro které byl konstruován. Neprobíhala správně komunikace mezi jednotkami přes budíky. A tyto budíky nešli nakódovat kvůli nekompatibilitě. Budíky jsou centrálním rozcestníkem pro komunikaci a ten daný tip zkrátka neuměl fungovat s něčím, co v té době nebylo, byli starší a vozidlo novějšího tipu - starší roku 1995 neuměli fungovat ve vozidle roku 1998, kde už byli komunikační záležitosti jinak, kde při kódování byl očekáván díl tipu a ročníku, kdy byli vyráběné a oni tam nebyli.
Můžeme klidně předvést a seznámit Vás s podrobnostmi případu včetně důkazů a svědka. Po nasazení vhodného tipu včetně správného kódování vše najednou fungovalo a mnoho nevyřešitelných závad zmizelo.

Cenový rozsah: 2500-10000kč podle náročnosti

od 3500 až 10000
Cena se může lišit dle typu vozu.
Kompatibilní
Dostupnost je pouze informativní. Vždy se s námi domluvte na schůzce.
Objednat
Nejste si jistí, zda je tato služba pro Vás? Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme!

    Kontakt
    Nejsme jen v Praze.

    Poptávka je nezávazná. Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle podmínek GDPR.
    magnifiercross