Diagnostika

Pokročilý a odborný přístup k analýze vozidla pro přesné zjištění závad, segmentu možných závad nebo zjištěních pouze nutných oprav či další z toho vyplívající doporučení co opravit a co je naopak v dobrém stavu.
Naší prací je nalezení konkrétní přesné závady nebo zúžení na co nejmenší okruh možných závad za cílem jejich vyřešení za co nejnižší náklady.
  • OEM originální BMW diagnostické vybavení
  • Autoelektrikářské či mechanické práce jsou součástí (v případě potřeb při zjišťování).
  • Možný zápis do elektronické servisní knihy a databáze BMW
  • Nahrávání a sledování živých data/grafů
  • Výsledek diagnostiky na přání zasíláme
Diagnostika základní (jednoduchý úkon) Diagnostika individuální (pokročilá) Diagnostika komplexní (celková) - celý vůz Služba u vás
  • S ohledem na rozsah servisních a diagnostických prací, které jsou často těžko předvídatelné na předem určení náročnosti a vzhledem k tomu, že se jedná o vozidla opotřebená a závady vždy nemusí mít stejnou příčinu či povahu, kdy jednotlivé úkony nemusí vždy u každého vozu trvat stejně dlouho, kdy každý vůz je v jiném stavu, jsou uvedeny cenové rozsahy namísto přesné ceny, kterou nelze vzhledem k těmto skutečnostem stanovit.
  • Cenové rozsahy jsou orientační, konečná cena se může lišit podle nutnosti využití více služeb, což je během úkonu konzultováno před pokračováním.
  • 80% Příplatek z původní ceny za dobu mimo pracovní dobu před 9:00 a po 17:00 v pracovní dny.

Určování závad - důležité informace

Nemůžou se akceptovat výpisy chyb z třetí strany, stejně jako se zodpovídat cizímu diagnostikování a už vůbec ne z neoriginálních nástrojů, kde se často stává, že není vše co je potřeba nebo to není relevantní.

Chybové hlášky - proč je nestačí jen číst

Nemůžou se akceptovat výpisy chyb z třetí strany, stejně jako se zodpovídat cizímu diagnostikování a už vůbec ne z neoriginálních nástrojů, kde se často stává, že není vše co je potřeba nebo to není relevantní.

Příklad z praxe

Příklad: Hláška "Lambda sonda" a vše podobné. Senzor měřící obsah O2 ve výfukových spalinách. Podle veličin co měří, typu motoru a jeho předepsaným normám, lze vyčíst, zda je směs chudá či bohátá, což nám má signalizovat, že je něco špatně. A rozhodně tím nemusí být špatný daný senzor, který je zmíněn v chybě. Může být také špatný a to je třeba též ověřit. Musí se zkrátka počítat s každou možností a co lze, to se ověří. Proto je i často potřeba čtění živých dat nebo jiných veličin / informací či projetí funkcí, které nám pomohou určit, kde je problém a zúžit tím možnosti příčin závad, co může způsobovat neoptimální chováni. V případě potřeb, se nahlédne mechanicky či vizuálně. Ověření a rozsah je podle potřeb. Někdy je to jasné hned! Jindy ne.

Proto nemůžeme zohledňit jen chybové hlášky nebo jejich výpisy, které nám občas klienti zašlou.

Není to, že nechceme někdy jen poradit, ale nechceme poradit špatně. Nelze soudit z tak malého informačního obsahu. Může to být ve výsledku úplně něco jiného.
Stejně jako NELZE SOUDIT JEN Z KONTROLEK NA PŘÍSTROJOVÉ DESCE! Stejný princip jako zmíněný příklad. To by byla věštba. Je ztráta času toto řešit.

Příklad z praxe

Vše může být ve výsledku jinak, než původně vypadá. A s tím musíme vždy počítat. Snažíme se vždy přijít co nejblíže k problému, nebo co nejvíc zmenšit okruh možností příčin problemu.

Jsou někdy jasné případy, kde není moc o čem diskutovat a nemůže to být nic jiného, než daná věc, na kterou je upozorněno chybovou hláškou. Jestli to tak je, o tom se nejlépe přesvědčíme sami s Vámi osobně. 🙂

Osobně nám samozřejmě můžete sdělit své poznatky jako případné pomocné informace a pobavit se s námi, za to budeme jen rádi. Zakládáme si na přátelském prostředí s klientem.

Ovšem, nemůžeme výsledek našich prací zakládat na diagnostické práci cizí či třetí strany (pokud není předem dohodnuto jinak nebo pokud to není ověřená či kompetentní osoba). Tím by výsledek naší práce, mohl být zavádějící či směřovaný jinam, než by správně měl být či mohl problém být. A to je nežadoucí pro nás i pro klienta. Navíc by to mohla být i ztráta času.
Nabídka
PRAC. DOBA (PO - PÁ):
9:00 - 17:00
ASISTENCE:
739 162 698

Copyright ©2025 RokaWorks.
mail@rokaworks.cz